«Da «verdens dyreste» ørepropper kom på markedet ble de ansett som en teknisk revolusjon. Nå trekkes de tilbake grunnet batteriproblemer.»
Jeg var blant de som var tidlig ute og kjøpte Sleepbuds. De var svindyre, men de gjorde jobben. Hva er vel 3.000 kroner hvis du redder nattesøvnen?
Jeg skrev en omtale av dem: Verdens dyreste ørepropper: Bose noise-masking sleepbuds til 3.000 kroner! – hvor jeg rett og slett var imponert over hvor godt de fungerte.
Tidligere i år fikk jeg – og mange med meg åpenbart, batteriproblemer. Bose var imponerende raske og sendte meg nye Sleesbuds. Utover sommeren merket flere av oss at problemene ikke var borte.
Da gjorde Bose det eneste riktige: de la seg flate, trakk tilbake produktet og sa unnskyld.
Jeg ser frem til den nye versjonen av Bose Sleepbuds, når batteriproblemene er løst, for produktet er fortsatt imponerende bra – bare de virker.
Har du levert tilbake dine? Mine virker fint fortsatt, men hvis de trekker disse fra markedet, så regner jeg med at reservedeler som f.eks. proppene (silikondelen som de sitter i) også blir borte. Jeg er fornøyd med mine sleepbuds, men jeg vil ikke ha et produkt uten support.
LikerLiker
Hei. Jeg har startet returprosessen med Bose. Sendte inn nødvendig informasjon sist uke og avventer nå returseddel. Penger skal komme på konto så snart proppene er sendt.
Jeg har problemer med mine fortsatt, selv om jeg fikk tilsendt nye tidligere i år.
Har ikke tolket informasjonen fra Bose som at support bortfaller for de som har feilfrie produkter.
Kan nok være snart å høre med dem for sikkerhets skyld. Har svært god erfaring med rask tilbakemelding når jeg kontaktet dem.
Mvh Trond
LikerLiker